Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Misie dwa w plażowej odslonie

Dzisiaj chcę Wam pokazać dwa przesłodkie dwa misie - wzory tych misiów pochodzą z internetu, tylko niestety nie pamiętam z jakiej strony :-(
Za scenerię posłużą widoki z nadwiślańskiej plaży - w tym roku często tam bywaliśmy i za pewne jeszcze nie raz tam zawitamy :-)
A teraz misie uprawiające plażing na kocingu ...







A teraz zapowiadana w poprzednim poście niespodzianka - rozdawajka.
Jeżeli ktoś jest chętny na małego misia aniołka, to zapraszam do pozostawienia komentarza pod postem. 
Miś ma około 18 centymetrów i może służyć za oryginalne opakowanie prezentu gotówkowego - ma kieszonkę, w której zmieści się kilka banknotów:-)
Czekam na chętnych do 1 września.
Oba misie są do wzięcia, więc proszę o  informację, który kolor chcecie przygarnąć.

Życzę cudownej niedzieli.
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Ja, ja jestem chętna,żeby przygarnąć tego cudownego misia z czerwoną kokardką. Widzę, że to miś a anioła ja zbieram aniołki więc do kolekcji by się bardzo przydał. Śliczne te misie Ci wyszły. Mogę poprosić wykrój na e-mail: hafty.viola@gmail.com jak nie wygram to będę kombinować. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cudne ,że najchętniej przygarnęłabym oba..ale jeśli muszę wybierać to zdecydowanie niebieski.Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

  3. Słodkie misiaczki, moim ulubionym kolorem jest niebieski, ale oba są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ale milusie!! Padłam z zachwytu. Ten czerwony jest boski...może dlatego że diablica ze mnie i ognisty mam temperament :)
    I jaka sesja w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne misie..ale widze ze juz jest kilka chetnych i czerwony juz zajety..hihihi..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne,
    to ja w błękitach utonę ;-)

    OdpowiedzUsuń