Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Hardanger - zakładka

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją pierwszą pracę hardangerową - taką oto zakładkę do książki. Wykonałam ją na podstawie tutoriala zamieszczonego tutaj.

Moja zakładka trochę różni się od oryginału, ponieważ wydawała mi się za duża, więc zmniejszyłam ją o 4 "bloczki". Co zmusiło mnie do ciężkiej pracy umysłowej by tak przekombinować wzór aby wszystko się zgrało. Nie ze wszystkich elementów jetem w 100% zadowolona, ale całość prezentuje się super - taka nieskromna jestem. Haftowało mi się bardzo przyjemnie.
Ale dość gadania, czas pokazać efekty mojej pracy.







Na dzisiaj to wszystko, a teraz zmykam korzystać z pięknej pogody.
Witam nowe obserwatorki, bardzo mi miło, że rozgościłyście się u mnie.
Buziaki zostawiam i życzę wszystkim cudnego i miłego weekendu. Agnieszka

12 komentarzy:

  1. piękna zakładka. bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo, tylko podziwiać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna - lubię ten haft.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna robota - super zakładka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka. Wszystko wyszło bardzo równiutko i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie :) uwielbiam hardanger!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że podziwiam- piękna i taka delikatna:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam i zazdroszczę cierpliwości,wytrwałości i talentu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądnęłam tutka, tym bardziej Cie podziwiam!!! Jak dla mnie- jeszcze nie osiągalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka.Aż trudno uwierzyć,że to twoja pierwsza taka praca.

    OdpowiedzUsuń