Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2011

Ogarnęła mnie beznadzieja

Oglądam Wasze blogi i zazdroszczę Wam, że potraficie znaleźć czas i ochotę na systematyczne pisanie postów, a najbardziej tego, że wciąż coś tworzycie. Ja mam głowę pełną pomysłów, ale na pomysłach się kończy, z realizacją już gorzej. Mam poczucie przeciekającego czasu, który marnuję na..., na... właściwie nic nierobieniu. Zapalam się do jakiegoś pomysłu i gasnę jak zapałka.

No dobrze koniec wylewania gorzkich żali. Czas na nadrobienie zaległości, w końcu dawno mnie tu nie było.

Dziękuję bardzo Lucy z Mazur za wyróżnienie, jet to moje pierwsze, więc bardzo wyjątkowe.


Co muszą zrobić nominowane osoby?
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę.
- Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
- Napisać o sobie 7 rzeczy.
- Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę
- Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Nominowane przeze mnie blogi to:

1. Z aniołami żyje się lepiej
2. Skrawki wolnego czasu
3. apuni
4. Asikowo
5. filcaki i spółka
6. G-A i scrapbooking
7. Leśny zakątek
8. Magiczny zakątek
9. MaJu hand made
10. Malgodia Passion
11. Mglisty sen
12. Między ziemią a niebem
13. Moja papierowa kraina
14. Mój kawałek świata
15. Pasja Anny
16. Zza uchylonych drzwi

Wybrałam 16 blogów i nie powiem żeby to było łatwe, ponieważ uważam, że wszystkie zasługują na wyróżnienie, bo każdy jest jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i coś wnosi w nasze życie.

A teraz 7 rzeczy o mnie:

1. Jestem romantyczkę mocno stąpającą po ziemi;
2. Marzę o małym domku, gdzieś wśród pól, lasów i gór;
3. Kocham chodzenie po górach - chociaż z moja kondycją co raz gorzej;
4. Jestem pełna skrajnych emocji. Jestem szczęśliwa, a za chwilę mogę popaść w smutek i melancholię
5. Nie lubię kiedy ktoś krzyczy i awanturuje się, bo sama nie krzyczę, raczej tłumię emocje w sobie;
6. Kocham podróże, te dalekie i te całkiem bliskie;
7. Chcę nauczyć się nurkować i skakać na spadochronie.

Muszę się jeszcze pochwalić zawieszką jaką kupiłam u Moni. Jest cudna, wciąż nie mogę się nią nacieszyć i napatrzeć.
Zdjęcie zaczerpnięte z bloga Moniki, bo ja nie potrafię jej tak ładnie sfotografować.
Pozdrawiam cieplutko Agnieszka




5 komentarzy:

  1. Ech ... No różnie bywa z tą systematycznością , czasem , ochotą. Myślę , większość z nas ma dokładnie tak jak Ty :) Ogrom pomysłów w głowie , z całą resztą jakoby troszkę pod górkę . Gratuluję wyróżnienia ! Zawieszka bardzo ładna .

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, nie tylko Ty masz chwile zwątpienia. U mnie tez tak bywa :) Nie zawsze jest czas, ochota, wena. Myślę, że dopada to każdą scraperkę :)
    Gratuluję wyróżnienia i ogromnie się cieszę, że doceniłaś moją twórczość. Dziękuję za to wyróżnienie ale wybacz że nie spełnię warunków. Ja niecierpię takich łańcuszków :) Wybacz!
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. A czy Pani przypadkiem nie ma znaku Ryby? Bo ja też mam taki stan bardzo często o tym co Pani napisała a ja właśnie jestem Ryby. I też nie lubię jak ktoś krzyczy. U mnie w domu moja mama nigdy nie krzyczy ale mamy takich sąsiadów co ciągle krzyczą nawet w nocy. No mi też się marzy taki domek bez sąsiadów. Dziękuję za znaczek i za odwiedziny i za miły komentarz. Ja nie przyjmuję wyróżnień ale podziękować nie zaszkodzi. A zresztą mam takie zdanie że jak już się wejdzie na blog to nie wypada tak wyjść bez słowa.
    Dziękuję za wyróżnienie i za miłe myśli. Ja też Pani przesyłam same miłe myśli żeby Pani już się wydostała z tego dołku bo lato wróciło. Trochę za późno wróciło ale lepiej późno niż wcale.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Ślicznie dziękuję za wyróżnienie. Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, chociaż również nie przepadam za łańcuszkami ;) Ale jest mi ogromnie miło, że lubisz do mnie zaglądać i podoba Ci się moja twórczość :*
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń