Obserwatorzy

niedziela, 22 maja 2011

Candy, candy ....

Od dłuższego czasu odwiedzam blogi kreatywnych osóbek i zazdrość ogarnia całą moją osobę. Bo ja też tak bym chciała. I dlatego zaczęłam podróż po blogach, tyle tam cudnych rzeczy, tyle pomysłów, tyle ciepła i przyjaznej atmosfery. No i candy ... bardzo podoba mi się ta zabawa i forma reklamy własnego blogu, dzięki właśnie takiemu polecaniu trafiłam na fantastyczne blogi fantastycznych osób, ale przecież Wy o tym wiecie.

Ponieważ zapisałam się na kilka candy, jeszcze przed założeniem bloga, to postanowiłam nadrobić zaległość i oczywiście umieścić banery u siebie w blogu. Pewnie korzyść to żadna dla blogowiczek, bo zbyt wielu czytaczy to u mnie nie ma, ale zasady to zasady.

A poniżej link do candy bardzo interesującej osóbki: http://czekoczyna.blogspot.com/2011/05/candy.html


No i jeszcze jedno pytanie: jak to robicie, że na wszystko starcza Wam czasu? Bo ja, jak wsiąknę w przeglądanie blogów i tego co stworzyłyście, to już brakuje mi czasu na inne rzeczy. No nic może i ja nabiorę wprawy by na wszystko znaleźć czas.

Na dzisiaj koniec, w następnym poście postaram się pokazać kilka rzeczy zrobionych przeze mnie.

1 komentarz:

  1. Ja tego czasu tez mam jak na lekarstwo,ale jakos udaje mi się czasem coś uszyć, wydziergać i wkleić. Dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń